TERMENI SI CONDITII

Dragi prieteni,

Dorinta noastra este sa va oferim o experienta de neuitat si cat mai placuta. Pentru aceasta, am stabilit o serie de reguli de care va rugam, in mod respectuos, sa tineti cont atat in timpul, dar si dupa ce s-a incheiat sejurul dumneavoastra in hotelul nostru.

REZERVARI

Pentru a face o rezervare, vă rugăm să completați formularul de pe website sau să ne contactați prin telefon sau e-mail.

ANULAREA REZERVARILOR

In cazul in care doriti sa anulati o rezervare, va trebui sa ne contactati prin email sau telefon.

Anularea rezervării cu cel puțin 30 de zile înainte de data de check-in nu implică nicio penalizare. Anularea rezervarii dupa acest termen sau neprezentarea la cazare fara a anunta in prealabil atrage dupa sine anularea sau perceprea unei taxe de anulare a rezervarii.

RETURNAREA BANILOR

Returnarea integrală a sumei plătite de client, conform legislației în vigoare, se va efectua în contul IBAN al clientului în termen de maxim 30 de zile de la data cererii de anulare a cazării. Cererea se va trimite pe adresa de email și va necesita verificări amănunține pentru a evita erorile sau fraudele.

TARIFE

Tarifele variază în funcție de factori precum tipul camerei, disponibilitatea, ziua săptămânii și sezonul. Mai multe informatii gasiti pe site sau la receptie sau la telefon.

MODALITATI DE PLATA

Ca modalitati de plata acceptăm plăți în numerar, cu carduri de credit/debit (Visa, MasterCard, Maestro), transfer bancar și vouchere valorice sau tichete de vacanță.

SOSIREA SI PLECAREA

Cazarea in camera se poate face incepand cu ora 15:00.

Eliberarea camerei in ziua plecarii se va face pana la ora 11:00.

Primirea camerei mai devreme, dar si eliberarea acesteia mai tarziu de orele mentionate mai sus este posibila la cerere, in functie de disponibilitate, iar eventualele costuri suplimentare pentru aceste servicii sunt disponibile la receptie.

Oaspetii care elibereaza camerele pana la ora 11:00 pot lasa bagajele la receptie pentru un interval de maxim 24 de ore, fara costuri suplimentare.

COPII

Nu exista costuri suplimentare pentru copiii cu varste de pana la 7 ani care stau in camera impreuna cu parintii, folosind acelasi pat.

ANIMALELE DE COMPANIE

Este permis accesul cu animale de companie in functie de caz, dar va rugam sa ne contactati in prealabil – nu se percep taxe extra si nu se permite accesul animalelor in zona SPA sau in RESTAURANT-BAR.

RESTAURANT SI BAR

Restaurantul si barul sunt deschise de la ora 07 la ora 23. Se pot prelua comenzi pe camera.

Zona SPA

Zona SPA reprezinta piscina, sauna umeda, sauna uscat si jacuzzi. Accesul este gratuit pentru cazati in intervalul orar 12 – 21.
ESTE STRICT INTERZIS ACCESUL IN ZONA SPA CU: ALIMENTE, BAUTURI, STICLE,PAHARE, ANIMALE din afara locatie. Bauturile se se pot comanda de la BAR.

Vă rugăm să respectați toate instrucțiunile personalului și a indicatoarelor afișate în zona SPA, și să respectați regulamentul de conduită și utilizare a zonei SPA și a piscinei interioare. Puteți vizuliza regulamentul complet dacă dați click aici sau accesând linkul din josul paginii web – Regulament zona SPA și Piscină.

FUMATUL

Fumatul nu este permis in camerele de hotel sau in oricare incinta a hotelului. Dar avem amenajate zone de fumat si toate camerele au balcon si scrumiera.

SPATIUL DE PARCARE

Parcarea se poate face in curtea hotelului, fara niciun cost suplimentar si in limita locurilor disponibile. Parcarea dar si imprejurimile hotelului sunt supravegheate video 24 din 24h.

SIGURANTA OBIECTELOR PERSONALE

Nu ne asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta hotelului, restaurantului, barului sau a zonei SPA. In majoritatea locurilor din incinta hotelui exista camere de supraveghere, si in cazul unor neplaceri va putem oferi filmarile video dintr-o anumita ora si zona.

SIGURANTA CAILOR DE ACCES SI A TRANSPORTULUI

Caile de acces si mijloacele de transport existente in incinta respecta normele legislatiei in vigoare. Hotelul nu isi asuma responsabilitatea fata de eventualele prejudicii, materiale sau fizice, cauzate oaspetilor in timpul utilizarii mijloacelor de transport sau a cailor de acces.

ASISTENTA SPECIALA

Dorinta noastra este sa asiguram cele mai bune conditii persoanelor cu handicap. Marea majoritate a spatiilor din hotelul nostru sunt accesibile si persoanelor in scaun cu rotile. Daca aveti nevoie de asistenta speciala de orice natura, va rugam sa ne anuntati in avans, pentru a va putea oferi un sejur cat mai agreabil.

CONFIDENTIALITATEA INFORMATIILOR

Daca ne contactati prin e-mail sau prin intermediul acestui website, ne vom permite sa va contactam pe viitor pentru a va trimite materiale si oferte promotionale sau pentru a va informa in legatura cu evenimentele pe care le vom organiza. Nu vom folosi niciodata numele sau informatiile dumneavoastra fara sa avem in prealabil acordul dumneavoastra. Veti avea posibilitatea sa ne comunicati daca doriti sa primiti aceste informatii pe viitor.

POLITICA DE PROTECTIE A MEDIULUI

Protectia mediului reprezinta pentru noi o permanenta preocupare, de aceea promovam o atitudine eco-responsabila.

O economisire a detergentilor presupune o conservare mai buna a mediului inconjurator. De aceea, vom schimba lenjeriile si prosoapele la cererea dumneavoastra. Pentru a ne semnaliza dorinta dumneavoastra de a schimba lenjeria sau prosoapele, va rugam sa le lasati pe podea prosoapele sau lenjeria de pat.

PROGRAME DE FIDELIZARE

Ne rezervam dreptul de a acorda diferite bonusuri si servicii suplimentare, fara plata, cu scopul fidelizarii clientilor nostri.

COD DE CONDUITA

Personalul hotelului isi va intampina intotdeauna oaspetii cu amabilitate si va face tot posibilul pentru a indeplini orice solicitare venita din partea acestora. In cazul in care un oaspete sau un vizitator al hotelului, prin aspectul, comportamentul sau starea in care se afla, va produce incidente neplacute, deranjand pe ceilalti oaspeti si afectand astfel imaginea hotelului, acesta va fi invitat imediat sa paraseasca incinta hotelului. In acest sens ne rezervam dreptul de a ne selecta oaspetii si clientela.

DISPUTE SI RECLAMATII

Ne rezervam dreptul de a debita cardul de debit/credit al oaspetilor nostri, independent de vointa acestora, in urmatoarele cazuri: cand oaspetele pleaca fara a-si achita nota de plata, cand se demonstreaza, fara niciun dubiu, ca oaspetele a produs pagube materiale in incinta hotelului, cand oaspetele pleaca din hotel cu obiecte care nu ii apartin si pe care nu le-a achitat la receptie, sau cand oaspetele nu a anulat rezervarea in termenul stabilit conform politicilor de anulare.

Vom incerca sa rezolvam pe cale amiabila orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii politicilor hotelului nostru. In cazul in care acest lucru nu este posibil, disputa va intra sub jurisdictia tribunalului Maramures.

CLAUZE FINALE

Considerăm că oaspeții noștri, la momentul cazării sau al solicitării unui serviciu, au luat cunoștință și au acceptat termenii și condițiile menționate mai sus.

MODIFICARI ALE POLITICII HOTELULUI

Politica hotelului poate fi modificata fara a se face notificari in prealabil. Eventualele modificari vor fi aduse la cunostinta oaspetilor odata cu intrarea lor in vigoare sau accesand pagina web la sectiunea Termeni si conditii.